Dental Clinic Dent Ltd

Keskustori 1, 33100, Tampere

Tervetuloa hammaslääkärille Tampereen keskustaan! Palvelemme sinua viihtyisissä tiloissa Tampereen keskustassa Keskustorilla. Meille on helppo tulla niin kävellen, pyörällä, autolla, julkisilla tai junalla.

Meiltä saat helposti ja nopeasti perushammaslääkärin, erikoishammaslääkärin ja suuhygienistin palvelut ammattitaidolla toteutettuna.

Autolla tullessasi voit pysäköidä viereiselle värjärinkujalle, jossa on maksuautomaatti. Voit pysäköidä 300 m päässä olevaan Sokoksen parkkihalliin tai Frenckelin aukiolle ja parkkihalliin. Linja-autolla tullessasi kaikki linjat pysähtyvät suoraan toimipisteemme eteen. Rautatieasema sijaitsee vain 600 m päässä. Tervetuloa!

Aukioloajat

  • monday: 8h-18h
  • tuesday: 8h-18h
  • wednesday: 8h-15h
  • thursday: 8h-18h
  • friday: 8h-15h

Palvelut ja Hoidot

Hammaskuulat
Lastentandlääkärit

Dental Clinic Dent Ltd: Arvostelut

3.7/5 (136 Arvostelut)
Scott Luck Julkaistu Google 6 months ago

Fantastinen kokemus: Hyvää ja ammattitaitoista palvelua! Kävin poistattamassa 2 viisauden hammasta, toimenpide oli sujuva ja hyvä. Kaikin puolin miellyttävä kokemus! Suosittelen.

Anna Nieminen Julkaistu Google 6 months ago

Fantastinen kokemus: Kaunis jugend- talon sisälle rakennettu yksityinen hammasklinikka. Pieni mutta söpö. Sisäänkäynti sijaitsee Subwayn ja Tamp City Shot Barin välissä. Ovi on lukossa, joten paina ovikelloa sisälle päästäksesi. Coronarian käytäväovi on auki kolmannessa kerroksessa, niin mene vain istumaan odotustilaan (respaa vastapäätä).

Samulista98 Julkaistu Google 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Soitin ovikelloa useamman kerran, enkä saanut minkäänlaista vastausta. Sattumalta joku saman talon työntekijä saapui paikalle ulkoa, ja hän päästi vihdoin sisään vartin odottamisen jälkeen. Sihteeriä, jolle ilmoittauduin ei tuntunut työnteko kiinnostavan pätkääkään. Hammaslääkärit olivat useita kymmeniä minuutteja myöhässä, ja vihdoin kuin pääsin vastaanotolle, törkeästi käyttäytyvällä ulkomaalaisella hammaslääkärillä meni yli kaksi ja puoli tuntia yhden hampaan lohkeaman korjaamiseen, muutenkin tuntui erittäin sekavalta koko työskentely. Hammaslääkäri keskeytettiin kaikesta työn ulkoisesta asioista kokoaika mm. puhu puhelimessa ei työhön liittyvistä asioista. En todellakaan suosittele tätä paikkaa kenellekkään, ja varmistan etten joudu ikinä enää kyseisen firman asiakkaaksi.

Elmeri Kemppainen Julkaistu Google 1 year ago

Fantastinen kokemus: Juha-Pekka hoiti lohjenneen hampaan kuntoon hienosti!

Inkeri Lehtimäki Julkaistu Google 1 year ago

Fantastinen kokemus: Kiitos hyvästä ja ystävällisestä palvelusta. Ennakkoon tiedettiin, että hampaan korjaaninen on hankala. Eikä hammasta voinut "pelastaa". Poisto oli konstikas ja vei aikaa. Hyvin tehty työ Jäkisärkyä ei lainkaan. Olen tyytyväinen.

Miro Hallfors Julkaistu Google 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Tyttöystäväni kävi paikkaamassa etuhampaan josta lähti paikka irti, palvelu oli erittäin tylyä, sekä uusi paikka joka laitettiin, jota myös pyydettiin korjaamaan käynnillä on leveämpi hampaan alareunasta kuin ylhäältä, sekä epäsymmetrinen, muutenkin erittäin töykeää käytöstä lääkäriltä joka hampaan paikkasi, sekä todella huonoa jälkeä, soitimme asiakaspalveluun, josta vastasi nuori nainen joka väitti minun puhuvan törkeästi hänelle vaikka yritän vain selittä että ymmärtääkö hän että työn jälki näyttää huonommalta kuin hampaan paikka näytti lohjenneena, sanoi että yrittää kysyä pirhan kautta takuuta paikkaukselle, joka minun mielestäni on aivan satavarma pakko tässä tapauksessa, en suosittelen kenellekään joka välittää hampaidensa muodosta, tai työn jäljestä tai mukavasta asiakaspalvelusta. Kyseinen lääkäri oli Juha-Pekka Koskinen

mor zab Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Rude receptionist and dentist. They refused to check my teeth despite having an appointment!! Extremely unprofessional and disrespectful. I would never recommend anyone to go here.

Matti Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Aurinkoinen vastaanotto, pätevä hoito 3 vuotta sitten... Se oli silloin, nyt on nyt!

Eero Päivärinta Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Tosi ystävällinen palvelu. Rauhallisesti kerrottiin, mitä tapahtuu seuraavaksi. Täydet pisteet.

Maija Hartikainen Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Kivun syy ei selvinnyt, kun hammaslääkäri ei tutkinut kunnolla, mutta kylläkin kirjasi statusmerkintöjä, joita ei ollut testannut. Epätoivoisena yritin akupunktiotakin kipuun, maksoin paljon monesta käynnistä. Lopulta menin uudellen toiselle hammaslääkärille eri firmaan ja löytyihän se syy. Paljon turhaa kipua, ajan ja rahan menoa. Olen yrittänyt olla yhteydessä ko hammaslääkäriin ja ylihammaslääkäriin, mutta yhteyttä ei saa. Vähintään virheelliset status merkinnät pitäisi korjata.

Tino Lohtander Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Loistavaa palvelua. Hammaslääkäri ja hammashoitaja osasivat rauhoittaa minut pelkotilastani huolimatta.

Jarno Yltävä Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Palvelu paskaa ja lähes mahdotonta saada. Useita takaisinsoittopyyntöjä olen jättänyt, yleensä ei ole takaisin soitettu. yksi hammas tuhottiin juurihoitokuntoon.

Roman Gladkov Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Kuvittelin varaamassa ajan omalle terveysasemalle, mutta tänne jouduttu. En tule tänne enää ikinä, enkä suosittele kenellekään! Ammattitaidoton ja epäystävällinen kohtelu alkaa ilmouttautumistiskillä ja jatkuu hammaslääkärin tuolilla. Lääkäri tyly, mitään muuta ei sano kuin "suu auki", "suu kiinni", "älä liiku". Oikeasti. Ei edes tervehdi puhumattakaan, että kertoo hoitoon liityvistä asioista. Hoidossa lääkäri turhaan kovakätinen. Hammastarkastuksen jälkeen minulla ei ole mitään käsitystä minkälainen tilanne minun suussa on ja mitä on tehtävä. Aulassa istut ja kuuntelet henkilöstön juttuja ja juoruja riippumatta haluat sitä vai et. Ei tullut hetkeksikään sellaista tunnetta, että olet ammatilaisten käsittelyssä.

Marko Mattila Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Lääkäri Giuseppe Giangrosso pelasti kauheassa kunnossa olleet hampaani. Olin hävennyt niitä pitkään ja varma, että tullaan poistamaan. GG sanoi ensi käynnillä, että pystyy korjaamaan, ei tarvitse poistaa. Ja niin teki.Hampaat ovat kuin 30 vuotta sitten, hoito on ollut kivuton ja lääkäri ystävällinen. Lisäksi on saanut yhdellä käynnillä paljon aikaan. Oikea taituri ja helmi! Kiitollisuudella ja taitavuuttaan ihaillen Mira K-J - Hammasterveyden lisäksi palautti itsetunnon

Ivanna Demchuk Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: kauhea palvelu

Niina Solja Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Ystävällinen, asiantunteva, aikataulussa ja nopea, inhimillinen palvelu- Kiitos Guiseppe & Haider!

Jana Lumi Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Filling fell out after 2 years

R S Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: I went there as Tampere city guided me to go there for teeth check up and fixing my teeth hole. Roman M is the doctor who gave a treatment. As summary, the service was terrible and here are the things they did. -Nurse and doctor chit chat about their weekend while they are giving me treatment. -They gave me anestesia without telling me. -They do not tell us what they did to what teeth. (And could not ask after anestesia) I do not know if this is acceptable if its public but very disappointed to Finnish dentist service. If possible, I want to avoid going this place in the future.

Afme Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: mukavaa päivää varten

Samuli Lähteenmaa Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Loistava palvelu. Infoa tuli kokoajan siitä mitä tapahtuu. Palvelu ystävällistä ja erittäin ammattitaitoista. Kiireen ja hopun tuntua ei hommassa ollut, vaikka kaikki hoidettiin kerralla kuntoon. Suosittelen.

Wibbe T Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Pelkään hammaslääkärissä. Nyt pelotti huomattavasti vähemmän kuin yleensä. Guiseppe oli samalla rauhallinen ja ripeä. Otti hyvin huomioon pelkoni.

Ari Myllymäki Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Todella hyvin kerrottiin kokoajan mitä tehdään toiminpiteen aikana. Puudutus tuli myös niin hyvin, ettei tuntunut kipua laisinkaan. Giuseppe Giangross+Pei

Noora Vaakanainen Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Kävin hammastarkastuksessa ja poistattamassa hampaan. En muista lääkärin nimeä, mutta hän oli huomaavainen, taitava ja hellä. Niin tarkastuksen kuin hampaan poiston aikana hän kyseli, onko kaikki hyvin, kosketti rauhoittavasti olkapäätä ja muistutti hengittelemään nenän kautta. Poisto oli kivuton ja nopea (kesto 9 min), ja suupieliä ei revitty auki. Plussaa siitäkin, että tarkastuksen yhteydessä tehtiin putsaus, eikä sitä varten tarvinnut varata erikseen uutta aikaa.

Jouni Patokallio Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Todella hyvä hoito ja palvelu. Saivat jopa minun hammaslääkärin pelkoni rauhoittumaan.

Tiia Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Kävin ensimmäistä kertaa Coronarialla ja kokemus oli positiivinen, kiitos hammaslääkäri Giuseppen. Hän otti huomioon jännitykseni, eikä toimenpide sattunut lainkaan. Aion tulla uudelleenkin ja suosittelen lämpimästi muillekkin Coronarian Giuseppeä.

Tatu Takanen Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Jos pääset täällä Giusepen tai Romanin hoitoon, voit huokaista helpotuksesta - kaikki sujuu!

Petri K. Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Useampi negatiivinen kokemus. Tässä kuvatusta kokemuksesta on jo kulunut aikaa, mutta joudun julkaisemaan nyt uudelleen koska Google oli jostain syystä päättänyt poistaa aikanaan kirjoitetun näkyvistä. Sain tänne lähetteen Tampereen kaupungilta. Respassa ei ollut ketään. Pääsin omalle ajalleni 50 minuuttia myöhässä. Hammaslääkäri ei ollut suomalainen (mainitsen koska vaikeutti kommunikointia eikä osaaminen tuntunut olevan Suomessa koulutuksen saaneiden tasolla, muuten asialla ei olisi mitään väliä), ei osannut katsoa röntgenkuvia koneelta ilman apua, ja puhui aivan tolkuttomia. Lohjenneen hampaan kohdalla ainoat vaihtoehdot olivat kuulemma juurihoito (juuri oli kuvissa elossa ja terve, ei tulehdusta) tai hampaan poisto jos (lohkeaman hoitoon mitenkään liittymätöntä) juurihoitoa ei voisi tehdä. Tässä vaiheessa sanoin kiitos ja lähdin pois. Aivan käsittämätön kokemus.

Sari Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvin otetaan huomioon hammaslääkäri pelko

Sabrina de Angelis Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: Aivan ihanat asiakaspalvelijat. Kävin Giuseppen vastaanotolla. Giuseppe on todella osaava hammaslääkäri. Hän oli huolellinen ja varovainen koko käynnin aikana. Täyden kympin ammattilainen. En voi muuta kuin suositella!

Marjut Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Huono palvelu ja laatu

Elisa Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Kokemukset on monen vuoden ajalta.Ensimmäisen kerran kävin juurihoidossa n.4 vuotta sitten. Se saatiin tehtyä ja samalla oli tarkoitus varaa aika hammaskiven puhdistukseen, respasta sanottiin et suuhygienistejä ei ollut vapaana vaan varas ajan lääkärille. Tähän ajalle menin ja lääkäri oli hermona ja vihainen miksi hänelle tulin hammaskiveä hoitamaan. Tästä muutama vuotta eteenpäin juurihoitohammas alkoi oireilemaan ja selvisi että tulehdus ja bakteeri on levinnyt leukaan asti tästä juurihoidetusta hampaasta. Hampaan korjaaminen vaati erikoishammaslääkärikäyntejä jonne sain julkiselta lähetteen. Koko korjausoperaatioon upposi noin 6-7 hammaslääkärikäynteja ja varmasti yli tonnin laskut. Tämän jälkeen kaksi hammas paikattiin vielä coronariassa ja ilmeisesti olisi pitänyt vielä yhtä toista hammasta tasoittaa mutta kyseinen lääkäri ei viitsinyt samalla kertaa tätä tehdä vaan kehoitti varaamaan aja, koko käynti kävi hätäisesti

Tero Kaukosalmi Julkaistu Google 2 years ago

Fantastinen kokemus: En tiedä lääkärin nimeä, mutta viisaudenhammas poistettiin tänään. Kaikki meni täydellisesti. Lääkäri oli tarkka, eikä sattunut yhtään. Hyvä kokemus jäi. Kiitos siitä.

Taha Aziz Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Huono paikka, hammas hoitaja nimellä samer piti putsata äidin hampaat mutta hän oli jotenkin osunut äidin kieleen ja lääkäri ei korjannut virheen, ja hänen kielestä on lähtenyt palan äidin kieli oli vuotanut koko viikon lopun. Äidillä oli seuraavalla viikolla varattu toinen aikaa saman lääkärin kanssa, äiti yritti puhua hänen kanssa mutta heti kun hän näki äidin niin lääkäri kieltäytyi palvelusta. Sitten toinen suomalainen lääkäri palveli äidin, äiti ei puhu suomea niin hän ei voinut valittaa kenellekään. Ihmettelen miksi hän kieltäytyi palvelusta, luulen että hän muisti hänet ja muisti että hän oli tehnyt virheen. Tämä ei ole oikea ratkaisu ja odotan parempaa ratkaisua vielä.

dimoreiel Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Coronarian vastaanotto henkilökunnan asiakaspalveluasenne on järkyttävän tyly, varsinkin ulkomaalaisten asiakkaiden kanssa, seurasin kahta erillistä tapahtumaa omaa ilmottautumisvuoroani odottaessa. Samoin tylytettiin aspan puolesta myös hieman sekavanoloista kantasuom. asiakasta. Minut kohdattiin ihan asiallisesti. Sen sijaan h.lääkäri Piittiselle ja hoitajalle iso kiitos erinomaisesta palvelusta, koin tulleeni huomioiduksi ja kuulluksi.

Mikko Venäläinen Julkaistu Google 3 years ago

Fantastinen kokemus: Vaikka tätä Rönkköä täällä onkin haukuttu, niin oma kokemus oli kuitenkin erittäin positiivinen kyseisestä lääkäristä. Teki juurihoidon, ja mitä muuta nyt tekikään todella ammattimaisesti ja tarkasti. Valtava boonus myös että ei käyttänyt puudutusta älytöntä määrää, että joutuisi puolipäivää olemaan suu turvoksissa ja puutuneena, vaan aikalailla kun sieltä pääsin pois oli jo puudutusauneen vaikutuskin alkanut loppumaan. Oman kokemuksen pohjalta ei voi kun suositella. Todella ammattitaitoinen kaveri.

Vuokko Salonen Julkaistu Google 3 years ago

Fantastinen kokemus: Kiitos hammaslääkäri Timo ja hoitaja Suvi .

Kristian Faruku Julkaistu Google 3 years ago

Fantastinen kokemus: Giuseppe on täyden kympin ammattilainen ja sen lisäksi vielä todella empaattinen hammaslääkäri. Vastaanoton aikana tunsin oloni turvalliseksi ja tiesin koko ajan kuinka hoitoni etenee. Hän ymmärsi ongelmani hampaissani ja korjasi ongelman erittäin hyvin. Olen erittäin onnellinen tästä, koska olen kärsinyt tästä ongelmasta koko vuoden. Iso kiitos! Suosittelen Giuseppea lämpimästi!

Davide Taibi Julkaistu Google 3 years ago

Fantastinen kokemus: Both me and my wife have implants (she also got an Invisalign) made by Dr. Giuseppe Giangrosso. He has the lightest touch I ever experienced by a dentist. I didn't even feel the needle for the injection. The implants were excellently placed and both me and my wife had no issues at all. I cannot recommend more this dentist.

Tuire Wacker Julkaistu Google 3 years ago

Fantastinen kokemus: Kävin Coronariassa myös Treen kpgin ostoasiakkaana ensiavussa. Mietin mennessäni kuinkahan saan palvelua tässä minulle uudessa tilanteessa! Palvelu oli kaikin puolin asiallista, lääkäri oli rauhoittava ja lempeä, vaikka en varmasti ole unelmapotilas - jännitys ja pelokkuus hallitsevat. Hoito kävi hankalasta vaivastani huolimatta hienosti ja kivuttomasti ja sain asiallista infoa! Ja erikoiskiitos rauhoittavasta taustamusiikista!

Sini Thompson Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Asiakaspalvelun pitkäkyntinen tyttö oli epäystävällinen ja haluton auttamaan. Hammaslääkäri mukava kuitenkin. Hammashoitaja taas ei osannut vastata kysymyksiin yhtään. Kokonaisuudessaan ei tullut ammattitaitoinen fiilis paikasta. Selkeästi enemmän myös ulkomaalaistaustaisia töissä kuin suomalaisia.

Petra Maria Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Itkin ja huusin, ei auttanut puudutukset vaikka x 4 lisättiin. Karmein hammaslääkärikokemus koskaan. Trauma jäi Lääkäri on oli ilmeisesti tämä Rönkkö.

Younes Habib Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: I went there 2 years ago and there was a foreigner very rude male (everyone is complaining from him) who kept insulting me for having a bad tooth. Tomorrow I have an appointment there and I am very scared that it will be him again. I will defenetly call earlier and tell them this.

aila mäkelä Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Erittäin huonoa kohtelua.Eikä haluttu nähdä reikää hampaassa mutta lasku silti. Kun menin toiselle hammaslääkärille ,hän löysi reiän hampaasta samantien ja paikkasi sen. Joten kannattaa olla tarkkana mikäli kyseiseen paikkaan menee...

Trashawk Julkaistu Google 3 years ago

Fantastinen kokemus: Hammaslääkärissä käynti on ehkä yksi hirveimmistä asioista jota tiedän, mutta siitä huolimatta voin sanoa että täällä oli hyvä lääkäri hoitamassa reikää hampaassani, en nyt nimeä muista, mutta oli mukava ja ymmärsi hyvin kammoni. Puudutus ei myöskään sattunut, monissa muissa paikoissa piikki ollaan sullottu suuhun nopeasti, mutta täällä hädin tuskin edes tuntuik

leo homonovus Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Italialainen mies pätevä ammattitaitoinen. En halua enään kenenkään muun hoitoon kuin hänen. Hammas lääkäreistä on huonoja kokemuksia ja niissä on valtavia eroja. Ter kreikkalainen mikäli jos luet niin kiitokset

Justukki Julkaistu Google 4 years ago

Fantastinen kokemus: Kävin tänään paikkaamassa hampaan. Asiakaspalvelijat ilmoittautumistiskillä oli todella mukavia, oli tervetullut olo. Lääkärikin oli oikein mukava (en nyt vain muista naisen nimeä) ja homma hoitui todella nopsaan! Tykkään myös, että pelkopotilaille tarjotaan esilääkitystä, auttoi minua todella paljon!

Anu Kaibijainen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Remontin jälkeen heti parempi. Valoisemmat tilat, mukava odottushuone ja ystävälliset hoitajat. Puhdas, siisti ympäristö, luultavasti myös työn jäljet säilyvät pitkään.

Hoang Pham Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Hammaslääkäri ja hammashoitaja oli todella ihania ja kiltti. Mutta 1 nainen vastaanotolla oli epämukava mulle Kun mä olin siellä myöhässä 10minuuttia henkilökohtaisen takia. Nainen sanoi lääkäri ei voi enää ottaa minut vastaan, nainen antoi mulle toisen ajanvaraus, hänen ilme oli epämukava, mutta silloin mä vielä sanoin hänelle kiitos ja hei hei, hän ei reagoi mitään, minusta tuntuu rasistilta. Ja tänään olen saanut laskun lisää maksaa 51,50 syynä on ostopalvelu peruuttamaton pois. En tajua, olin oikeasti paikalla.

katriina kellberg Julkaistu Google 4 years ago

Fantastinen kokemus: Sain ajan samallepäivälle fli 27.1.22 Coronaria Tampere 3krs hoitohuone 8? Hammaslääkäri ,nuori nainen pahoitteli heti alkuun 10min myöhästymistä.Ei haitannut minua. Hoito oli erittäin hyvää ja asiantuntevaa,nopeaa. Kiitos ! Tyytyväinen asiakas Katriina Kellberg

Tuula Immonen Julkaistu Google 4 years ago

Fantastinen kokemus: Ihana hammaslääkäri. Harvoin varmaan tulee sanottua niin hammaslääkäristä mutta oli kyllä mieluisa yllätys. Nimeä en tiedä ja maskin takaa ei paljon näkynyt. Lähes kalju, pitkä mies ☺️. Jännitti mennä uuteen paikkaan (etenkin kun epäonneksi oli etukäteen vieraillut tällä sivustolla) mutta aikataulu piti täsmälleen ja korjasi ison ja hankalan lohkeaman ystävällisesti ja ammattitaidolla. Huomasi pienemmän lohkeaman toisessa hampaassa ja korjasi saman tien senkin. Moneen kertaan kyseli onko kaikki hyvin.

Tiia Tapper Julkaistu Google 4 years ago

Fantastinen kokemus: Erittäin suuret suosittelut! Huomaavainen ja tahdikas palvelu. Normaalisti panikoivana nyt olo oli turvallinen ja saatiin hoidettua hampaat nopeasti. ☺️ Lääkärinä oli Hassab Nawfal .

Senni Vesterinen Julkaistu Google 4 years ago

Fantastinen kokemus: Varsin hyvä paikka ja hammaslääkäri (suomalainen, nimeä en muista) oli osaava ja nopea! Hoito sujuu kivuttomasti! :)

kunzku Julkaistu Google 4 years ago

Fantastinen kokemus: Kävin Coronariassa ja minua hoiti David. Viisauden hammas täytyi poistaa ja se sujui nopeasti sekä kivuttomasti. Todella ystävällistä ja huolehtivaa palvelua. Ehdottomasti viiden tähden arvoinen kokemus!

beda hietala Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Tampereen kaupungin kautta sain särkyajan muutaman päivän päähän soitosta. Hammaslääkärinä toimi Mikael Rönkkö, katsoi suuta ja sano että ei ole mitään ja otti muutamat kuvat ja sanoi että lasku tulee perässä 79€, kysyin mielenkiinnosta muovipaikkauksesta muutamaaan hampaaseen niin sanoi että joo ei sellaisia tarvitse? Entä jos olisin halunnut ja maksanut kyseisestä toimenpiteestä? Kovakourainen ja huokaili ja tuhisi samalla itsekseen. Hoitaja oli mukava ja iloinen siitä pisteet hänelle

Anna Karjalainen Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Kolme kertaa käynyt saman hampaan takia täällä. Laskuttavat kyllä mutta vaivaa se ei ole poistanut lupauksista huolimatta. En viitsi maksaa monta sataa euroa tyhjästä. Naislääkärit mukavia. Vaalea mies tyly ja lyhytsanainen. En suosittele

Mika Lehtimaki Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Viisauden hampaan poisto lapsellemme tehtiin täysin yllätyksenä. Lapsi ei osannut varautua poistamiseen. Myös puudutus oli riittämätön, sitä ei ollut juuri ollenkaan. Lapsi oli huutanut ja itkenyt. Kotiin päästessä itki vielä ja oli silminnähden järkyttynyt. Tähtiä tästä voi antaa täysi 0. Trauma tulee tästä hammaslääkäri kokemuksesta. Ei voida suositella.

William ”Starship” Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: I wish I could give 2.5 stars... I have had bad and kind of good experiences here and I've been here ALOT. The waiting room staff are ok sometimes a little bit unpleasant. The nurses are usually basically invisible but fine. The doctors can be very nice or unpleasant. I lost my main chewing tooth while being treated here and part of me wants to blame them for what i consider less than good care, but who can know why I lost the tooth, they couldn't tell me why anyways. I haven't been to many other dentists in Finland so i can't really compare but my feeling while being cared for here is slightly unpleasant. I wish I could get a timely appointment is a huge complaint of mine. 1.2 months to get my root canal filling.

Mia Tamminen Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Ihan järkyttävä. Eivät osaa hampaanpoistoa. 45 min ilman onnistunutta puudutusta ja lopuksi ikenet revitty joka suuntaan!! Kesti kauan toipua ja parantua! Sain hirvittävän hammaslääkäri kammon ja seuraavalla kerralla saan esilääkityksen, ennen toimenpidettä yksityisellä!! Paikka, jonka laittoivat vähän yli vuosi sitten irtosi? Nyt on pöpö mennyt juuren alle. Miten? Kehno paikka.. Suosittelen ko paikkaa ikirohkeille suomalaisille!!

Jari Laitinen Julkaistu Google 4 years ago

Fantastinen kokemus: Tänään 5.7.2021 kävin hampaan lohkeaman hoidossa. Aamulla soitin aikavarukseen ja sain samalle päivälle ajan ja kyllä pitää sanoa että henkilökunnan osaaminen ja käytös ja ammattitaito oli kyllä todella hyvää voin hyvinkin helposti suositella toisille ihmisille käymään teille iso kiitos

Mirja Virtanen Julkaistu Google 4 years ago

Fantastinen kokemus: Hyvin ammattitaitoinen henkilökunta.Erittäin siisti vastaanottotila kaikinpuolin. Odotus tilassa kerrallaan yksi asikas. Suosittelen erittäin mielelläni. Tunnilla voisi aikaistaa aamun aukioloa.

Jukka Riikonen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Late on schedule, but good service.

Ansku Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: En menisi tähän hammaslääkäriin jos on hammaslääkäripelko.

Marjo Lamminen Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Jarkko Niskalalle täydet pisteet erinomaisesta asiakaspalvelusta ja asiantuntevan paneutuvasta otteesta työhön. Suurkiitokset!

Adrian Imre Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Good experience

Zhen Wang Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Bad experience here. Fixed two teeth holes in 15 min by a foreign male doctor. I hope people can be more polite and kind to others...

Pirkko Achrén Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Erinomainen, nopea ja kivuton hoito. Ajanvarauksen aika piti. Kiitos.

Laura Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Kävin reijän paikkauksessa Arttu Yrjänällä ja en voi kun suositella! Alkuun lääkärin olemus vaikutti vähän tympiintyneeltä, mutta huomas että se oli vaan hänen tyylinsä eikä oikeasti ollut mitenkään tyly! Multa paikattiin alhaalta takaa niin vähän joutui ikävästi kyllä venyttään poskea aika paljon että leuka puutui, mutta se ei kauaa kestänyt. Tosi rauhallinen ja varma ote muutenkin. Paikan laittoon ei tarvinnut edes muottia mikä yleensä laitetaan ja tekee ikenille kipeetä. Kaiken kaikkiaan tosi hyvä kokemus!

Lena Romakkaniemi Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Lääkäri oli ajallaan ja palvelu pelasi erittäin hyvin! Olen tyytyväinen. :)

Matti Oivo Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Hammassäryn vuoksi akuuttiajalle kunnallisen kautta. Ajan sai ongelmitta seuraavalle päivälle. Iso reikä todettiin ja juurihoito tehtiin, 3 käyntiä vaati yhteensä. Hoitavana hammaslääkärinä joka kerralla Giuseppe Giangrosso jolle suuret kiitokset erinomaisesta hoidosta, 5/5 palvelukokemus. Taitavasti puudutettiin ja aktiivisesti kysyttiin mahdollisista kivuista ja tarvittaessa puudutettiin herkästi lisää, lopulta koko toimenpide on käytännössä täysin kivuton. Hyvin myös selitettiin mistä kyse ja mikä on hoitosuunnitelma. Lopputulos erinomainen. Iso kiitos ja suositus!

Antero Mäki-Jokela Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Kiva henkilökunta, loistava hammaslääkäri

Sirkka Ropanen Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: David Litkey lääkärinä aivan huippu. Jaksaa selittää tarkasti, missä mennään. Ystävällinen. Kiitos.

ELISABETH AMINOFF Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Todella asiansa osaava lääkäri ja hoitaja, ystävällinen ja hyvin ajoitettu opastus vastaanotolle.

Kimmo Aarnio Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Hampaasta paikka pudonnut, supernopea ja hyvä korjaus Coronariassa!

Tommi Salonen Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu,osaava hammaslääkäri David Litkey

Sami Niemelä Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Aikataulut pitää ja hampaat kiiltää

Silja Myllymäki Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen palvelu

P Malaj Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: I am very happy to be your customer. You are courteous, precise, punctual and professional in your work, Giuseppe Giangrosso paras hammaslääkäri, You are the best kiitos, thanks, grazie!

Roosa Lahti Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Poistettu jo kolme viisaudenhammasta, paikattu pieni reikä ja poistettu hammaskivet. Lääkärinä oli muistaakseni Samer, jota ehdottomasti suosittelen! Samer hoiti poistot mallikkaasti, otti meikäläisen hyvin huomioon kyselemällä onko kaikki ok, paikkaus onnistui mallikkaasti ja ilman puudutusta (luvallani) tässäkin kyseli välissä olenko ok ja kivet on veks. Tämä pieni reikä haittasi minua, joten se paikattiin samassa hamaskivien poistoajalla. Sain vielä neuvot jatkoa ajatellen hammasväliharjan, langan ja suuveden käyttöön. En edes tiennyt että hammasväliharjoja on eri kokoisia tai miten sitä käytetään. Ja ikeniä varten suositteli suuvesikuurin. 5/5, suosittelut täältä!

katy kiti Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Kaks kertaa käyny ja ihan mahtava palvelu. Hammaslääkäri Nawfal Hassab ja hoitaja osaavia ja ihanan huumorintajuisia ja mukavia. Sinne mielelläni uudestaan jos tarvii. :)

Elita Az Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Minulla oli kerran itsellä hyvä tuuri koska oli siellä tosi hyvä hammaslääkäri. Sen jälkeen kun se lääkäri on lähtenyt pois sieltä ~2019 eteenpäin, on ollut ihan ***** hoidot jatkuvasti :,( I once had good luck myself because there was a really good dentist there. Since that doctor left ~ 2019 onwards, there have been ***** treatments all the time :,(

Johanna Toivonen Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Todella hyvä ja ystävällinen palvelu. Osaavat käsitellä hyvin myös pelkopotilaita.

Jalmari Kuoppala Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Ystävällinen ja huomaavainen palvelu!

Päivi Vesamäki Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Todella ystävällistä, ammattitaitoista henkilökuntaa! Viimeinen käynti 9.11. ja nuori naislääkäri aivan täydellinen ammatissaan!

Markus Kautto Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Nopea ja ystävällinen palvelu!

Sari ”Sasu” Luomanperä Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Sujuvaa, luotettavaa ja ammattitaitoista hoitoa.

Helmi Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Kävin Keskustorin coronariassa, enkä mene enää ikinä toiste. Ulkomaalainen mieslääkäri ei viitsinyt edes sanoa nimeänsä tai edes tervehtiä ja oli alusta asti todella tyly. Ei puhunut minulle oikeestaan muuta kun suu kiinni, suu auki käskyjä. Loppupeleissä en edes tiedä mitä suuremonttia tehtiin vaikka koitin kysellä. Ilmoitin myös olevani vähän h-lääkäripelkoinen, eikä sitä otettu mitenkään huomioon. Ahdisti kun ei yhtään tiennyt mitä aikoo tehdä. Runteli perus reiän paikkauksessa leukaa sen verran että nyt siinä on kiva mustelma. Pudotteli myös sitä poraa(?) päälleni, eikä pahoitellut. Ei ole valitettavasti mitään hyvää sanottavaa ainakaan tästä kyseisestä lääkäristä :/

Tero Virta Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Aina hyvä palvelu. Homma hoituu ja henki lakkaa haisemasta. Purukalusto tulee kuntoon.

Tapio Lahtinen Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Kaikki toimi hienosti

Olli Särkkälä Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Kävin Tampereella kahdesti korjauttamassa sitä erään hammaslääkärin luona. Mukaan ei jäänyt kuin paksu lasku. Sitten päädyin David Litkeyn luo ja hän kärsivällisesti ja asiaan paneutuen kuunteli vaivani (vaikka hammaslääkärin työ on yhtä liukuhihnaa). Ei ollut varma saisiko kuntoon, mutta lupasi yrittää korjata sitä. Tattaraata! Kuukausi myöhemmin elän taas "normaalia" ruoan jälkeistä elämää, siis minun ei tarvitse kulkea hammaslanka mukana.

Sari Hintsala Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Hyvä ja tehokas palvelu. Aika varattu julkisen puolen ajanvarauksesta hammastarkastusta varten ja samalla hoitui kuitenkin myös hammaskiven poisto.

Lasse Laakso Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Tosi ammattimaista toimintaa koko tiimiltä.

Irmeli Lähteenmäki Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Hammaslääkäri Mikael Rönkkö on sopimaton ammattiinsa. Hän on äärimmäisen kovakourainen ja huutaa potilaalle. Kun tarjosin cd-levyä hampaistostani, se ei kelvannut, vaan hän otti kaksi uutta kuvaa minulta kysymättä (business is business) hän ronkki hampaitani puhdistaessaan niin, että seuraavana yönä alaleukaani särki. Kun huomautin kovakouraisuudesta hän sanoi vain, että puhdistaminen on tärkeätä ja että 97 euron lasku tulee kotiin. Karmea kokemus!

Viola Haapanen Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Kävin Tampereella Keskustorin toimipisteessä ensimmäisen ja viimeisen kerran. Mieshammaslääkäri oli hyvin tyly ja hyvin töykeä. Karjui potilaalle kuin vajaaälyiselle, että "suu auki" "suu kiinni" "hampaat yhteen" jne. Huomautin, että en ole kuuro, ei tarvitse karjua. Hammaslääkäri karjui, "minä puhun (= karjun) kaikille samalla tavalla. Ilmoitin, että en ole ensimmäistä kertaa hammaslääkärissä. Hammaslääkäri Mikael Rönkölle en mene uudestaan, enkä suosittele kenellekään.

veera kulmala Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Hyvät kokemukset ollut aina. Tullut nyt muutaman kerran käytyä ja aina ollut miellyttävä tullessa että lähtiessä. Mukavat työntekijät sekä asiakaspalvelu.

Kirsi Kiipeli Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Kävin Tampereen Kaupungin asiakkaana useita kertoja muutaman kuukauden aikana, tehtävänä paikkausta, hammaskivenpoistoa ja viisaudenhampaan poisto. Kaikilla paitsi yhdellä käynnillä oli sama hammaslääkäri, Nawfal Hassab, jolta onnistuu hommat näppärästi ja kivuttomasti, hän on aina ystävällinen ja selvästi todella ammattitaitoinen. Kaikki kohtaamani hoitajat olivat myös tosi mukavia ja taitavia, ja tällainen lievä jännittäjäkin otettiin aina vastaan rauhallisen tsemppaavasti. Plussaa myös siitä, että esimerkiksi hammaskivenpoisto tehtiin muiden aikojen yhteydessä kun lääkärille jäi aikaa, ja näin vähennettiin tarvittavien käyntien määrää ja käytettiin kaikki aika hyväksi. Hoitoaikojen sopiminen on vaivatonta, ja ajan siirtäminenkin helppoa, aina on löytynyt korvaava aika ihan läheltä alkuperäistä. Keskeinen sijainti ja miellyttävät tilat. Suosittelen lämpimästi.

Kai Kai Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Ystävällinen, ammattimainen sekä asiantunteva palvelu..

juho antila Julkaistu Google 5 years ago

Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu. Hyvät puitteet ja sijainti

Johanna Hoo Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Alakerran summeri ei toiminut.Seisoin vartin alhaalla ja jouduin rynkyttämään muiden firmojen summeria päästäkseni sisälle..Respassa sitä ei edes pahoiteltu. Minut sisään ottanut mieslääkäri oli tylyn oloinen jo mennessäni. Hammaslääkärille kerroin olevani pelkopotilas,tokaisi vain että :ei sulle laitettu viimeksikään puudutetta,ihan kuin olisin kuuroille korville puhunut. Kovakouraista käsittelyä! Lopuksi kysyin onko muuta mitä pitäisi tehdä hampailleni,hän vain töksytti: en mä tiedä , varaa kaupungilta aika! En tuntenut oloani turvalliseksi saatika edes ihmiseksi!Tänne en enää mene!

Vilma-Lotta Moisio Julkaistu Google 6 years ago

Fantastinen kokemus: Ystävällinen ja toimiva

Mona Mäkinen Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Juurihoito tapausta läpikäyneenä ja kohta saadaan se päätökseen. Voin suositella muillekin.

Jätä mielipiteesi kohteesta Dental Clinic Dent Ltd:

1 = Huono
5 = Erinomainen

Muita hammaslääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua

Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos sinulla on hammasklinikka ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.

Lisää profiilisi ilmaiseksi

Suurin hammaslääkäriluettelo kohteessa Suomi

Löydä parhaat hammaslääkärit lähelläsi